onsdag den 20. november 2013

Kobberbryllupsgave til min mand

Min mand og jeg havde aftalt ikke at give hinanden gaver i forbindelse med vores Kobberbryllup, men en sjov ting skulle der da være.
Så det første der faldt mig ind, var noget med vores fælles interesse: "Runrig" (vi har netop været i Skotland til "The party on the Moor" i Muir of Ord).
Jeg kombinerede derfor Runrig med mit ønske om at prøve at lave noget med 'Mixed media'.
Jeg tog en sætning fra sangen Ravens Craig som jeg altid har fundet rammende/beskrivende for vores forhold:
"We never stretched our dancehall dreams; we got it just about right".

Her er så mit første forsøg med 'Mixed Media':

 
Stemplerne med 'Koppar Bröllup' / 'Cobber Wedding' / 'Kobberbryllup' er lavet hos Your Own Scrap. 


 
Violinen er fra Netto.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar