fredag den 29. marts 2013

Kort med indbyggede 'gaveæsker'

Astrid og jeg benyttede Påskeferien til at tage til Ølstykke og deltage i 'Mor & Barn Scrap'.
Det var hyggeligt og vi fik da også lavet lidt. Astrid havde udpeget, hvad hun gerne ville lave i en mappe med ideer.
Det første korts 'gaveæske' var så småt, at det kun kan rumme f.eks. en læbestift.

Så jeg lavede målene om, således at jeg regner med at den næste kan rumme 3 Ferrero Rocher chokolader.





Så lavede vi en lille 'taske', hvori man kan lægge noget der er lidt breddere, men mere fladt.
Denne skal til min onkel som fødselsdagskort. Jeg lægger lige en lille seddel i med de bevingede fødselsdagsord, inden jeg sender den.











Efter at jeg kom hjem ville jeg lige forsøge mig igen med det  lille 'læbepomade-gaveæske-kort'.
Jeg har en Marianne Die som jeg ikke har prøvet før - en blomster kurv.
Jeg kan se, at jeg skulle have brugt noget pap til Kurven, som havde en mere markant farve. Man kan næsten ikke se kurven. Så ved jeg det til næste gang.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar