onsdag den 20. februar 2013

Proto type på Klenex Covers til Børnekursus

I marts kommer en gruppe af piger fra min datters klasse. De skal lave en påskegave - Meningen er at de går hjem med en klenex box med deres eget cover på.
Men et sådan kursus tager tid!
Indtil videre har jeg brugt 1 dag på at skære alle mulige pyntegenstande ud; ½ dag på at jagte papir og skære basispapir og side stykker ud; så har jeg fundet bånd, 3D liners, perler etc frem, som de må bruge løs af, samt lavet en nedskreven vejledning med mål, som de kan få med hjem. De får en ny mønstersaks med hjem hver og kage og saft til pausen - alt for en kursus pris af 25 kr - så det er ikke noget jeg tjerner på.
Jeg har nu lavet en prototype på deres forårs cover.
Der er et 'hemmeligt brev' - selvfølgelig i form af et påskeæg, når nu det er påsketid.

2 kommentarer:

  1. Hej Hanne. Jeg fandt ud af at jeg lige skulle opdatere siden og så kunne jeg se alt det andet du har lagt på ;-)
    Nogle rigtig fine kleenexæsker du har lavet og modtagerne blev helt sikkert glade for dem.
    Og nogle sjove hatte du og Astrid fik lavet på SND!!
    Håber du og pigerne får en rigtig hyggelig og kreativ dag ;-)
    knus fra mig

    SvarSlet