torsdag den 6. september 2012

Stempel Registrerings Projekt

Endelig færdig! Jeg har i de sidste par måneder haft gang i et større stempel registrerings projekt.
Det gik ud på:
  1. Lave en bog med optegnelse af alle stempler med:
       - Title
       - Manufacturer
       - Placering (referance til hvor stemplet er placeret)
       - Keywords
       - Index bagerst hvor alle keywords bliver brugt.
  2. Der skal laves en bog til siderne. Den skal kunne åbnes let så siderne kan siftes ud.
  3. Alle stempler (undtagen wooden og LaBlanche) skal enten var i plast pockets i mapper, eller var i CD boks.
  4. Alle CD boksene skal forsynes med 2dymo labels: een med title og een med unikt nummer.
  5. Alle CD skal have en papirs forside hvor stemplerne ses.
  6. Alle mapper med plast pockets skal have en hård forside med nummer på.
  7. Der skal laves/dekoreres æsker til Cd boksene.
  8. De stempler hvor jeg ikke kender title og/eller Manufacturer skal efterlyses, så de kan komme ind på det korrekte sted.



Jeg har lavet 3 kasser, alle lakerede på alle leder og kanter med stempler som opbevares i kassen.













Alle CD bokse har title i ventre side og et unikt opslags nummer i højre side.



Alle Cd bokse har forside hvor alle stempler kan ses.

For at kunne finde et egnet stempel, har jeg lavet en indeks bog af affalds pap fra skotøjsæskelåg, samt lærred jeg har malet.









I Word har jeg registreret alle stemplerne med:
1) titel
2) Fabrikantens produkt nummer
3) Det unikken CD boks nummer
4) Keywords (Keywords danner et index bagerst i bogen).

Stemplerne er grupperet efter f.eks.. Tim Holtz, Darkroom,Baroque Chocolate etc.

Forrest er der en indholds- og side fortegnelse over Designerne/producterne.
Bagerst som sagt index, hvor jeg kan slå f.eks. "Jul" (eller Christmas, da den er lavet i hhv. dansk og engelsk).


LaBlanche og træ stemplerne har jeg i mine stribede Ikea kasser.


Jeg har 5 'stempel mapper', Alle med noget dekoration der går igen, og dernæst med dekoration lavet med de stempler som kun er i den pågældende mappe, så jeg også får lidt indtryk af hvad der er i dem, ved blot at se på dem.


Forsiderne er lavet af genbrugspap, mønster papir og så de udprintede sider. Disse forsider og bagsider er blevet lakeret ca. 3 gange med gulvlak og er sat sammen med Gypsie rings.


Alle Tim Holtz' stempler er i de brune 'læder' mapper, indkøbt til formålet.
Jeg har lavet 4 'lånekort, som lige har fået lidt lak, til at stikke ned dér hvor man tager stempel op fra CD boksene.

Alle plastlommer har titel på titlerne.
Der er dog stadig nogle stempler som jeg ikke ved hvem har lavet. Jeg har prøvet at efterlyse disse mange steder.

Men nu synes jeg at jeg endelig er færdig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar