onsdag den 5. september 2012

Costers (bordskånere)

For at lave lidt andet end kasser, lavede jeg nogle bordskånere på brikker jeg fandt i en skuffe. Jeg mener jeg en gang for mange år siden købte dem på tilbud hos Panduro.

Den røde tråd er at jeg har lidt personligt på een side af hver coaster.
Den første er min mor som lille pige. Derfor står hendes navn samt en ring om hendes fødselsdag. Hun kan godt lige musik og spillede meget klaver før i tiden. Den anden har foto af mine bedste forældre.
Min morfar er ved at klatre op i flagstangen efter sine sko. Derfor en ring om hans fødselsdag, plus hans initialer.


Min far som ung. Han samlede på frimærker, elskede at rejse, samlede flasker, hed Egon og havde fødselsdag d. 26.
Min morfar har kun skubbet een barnevogn i sit liv - Min.
Jeg tænker tit på ham. Han var en dejlig morfar.
Der er selvfølgelig noget på alle sider. Alle sammen med noget, der siger mig noget.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar